onsdag 27 januari 2010

Fonda,fonda och åter fonda




överallt läser man om denna klänning. Hur blev den så hypad? Jag tyckte den rosa var fin när jag såg den på bild för länge sedan. Sen tänkte jag nej, jag ska inte handla plyschkläder. Vad har jag införskaffat nu, jo en rosa Fonda. Riktigt mysig, härlig och väldoftande. Bara den kommer till användning nu.


Åhléns i Malmö har fått in lite Fondor också, i färgerna almost black och chalk. Dock inga 4:or, men de kanske var sålda. Det fanns nämligen tshirts också som var nya och de fanns i st 4 så det är inte bara att de hoppat över den storleken. Tshirten var denna:

Jag tycker förstås att priset är väl högt för denna, jag är inte så förtjust i trycket baktill heller.

Sen fanns denna blus i flera färger


Förresten har Marengs slutat med Odd Molly, de har inte fått in något från våren?

6 kommentarer:

  1. Hehehe....visst är det underligt att vissa plagg blir så eftertraktade. Önskar att man visste det från början så man kunde göra sig ett klipp :-) Jag har bestämt mig för att inte köpa en....men kan snart inte hålla mig.

    SvaraRadera
  2. Åh men kan vi inte få se den rosa Fondan? Jag väntar ju ännu på min...

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  3. Ja och på min lista inför våren stod det på fondan: fin, men kommer att sitta på alla! Ja, och nu har jag också åkt dit förstås. Hur går det till?! Men fin är den minsann!

    SvaraRadera
  4. Ja.. en fonda i var hem.... :) Men den är ju super go så.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Aha du bor i Malmö... då kommer jag att maila dig angående ditt inlägg igår... Fastnade på alla punkter utom det där med bo nära eftersom jag inte visste...Tyvärr är jag überstressad av jobb nu så det får bli imorgon. Kram från en helsingborgare.

    SvaraRadera
  6. Min Molly: Ja man kunde köpt ett gäng och sålt på Tradera, fast det är alltid risky eftersom man inte vet i förväg.
    Livet i byn: Det kommer till helgen tänkte jag, jag skulle gärna vilja läsa din blogg också men har inget lösenord?
    Nena: Fattar ingenting, jag som inte alls var så förtjust från början.
    Tina: Ja, nästan alla har köpt och det är nog ganska ovanligt
    Josanne: Kul, hör gärna av dig när du har tid

    SvaraRadera