måndag 25 januari 2010

Måndagen 25/1




- klänning Hunky Dory

- väst Object

- tights Gina Tricot

- sjal HM


Riktigt seg måndag som vanligt, ofta är de det men sen blir det bättre ju längre veckan går. Ibland tänker jag på att man vill att tiden ska gå så fort att livet rinner iväg utan att man "lever". Är det här allt kan jag tänka ibland när det känns trist. Tänk om det var jag som vann 20 miljoner på Lotto som kvinnan från Vellinge gjorde i helgen. Vad skulle jag göra med alla pengarna? Men chansen är minimal eftersom jag inte spelar och pengar är inte allt i livet.
Tycker om häftiga tights, dessa har skinnrevärer på insidan av benet, Gina Tricot tycker jag har många fina och kul leggings.

1 kommentar:

  1. Mkt snygg outfit färgerna passar sååå bra ihop

    Marie

    SvaraRadera