fredag 22 januari 2010

Fredagen 22/1



- cupcake tankett
- livealot blouse
- exhibit cashmere cardigan
- svart kjol Rosamunde
Wild and craazy, jag har nästan aldrig så många OM på mig på samma gång. Men jag fick frågan idag om tanketten och livealotblusen var ett plagg. Och även en komplimang om att det var fina färger och att jag passade i dem. Vilket överraskade mig en del eftersom jag inte har så lätt för livealotens röda färg. På ett sätt i alla fall och på ett annat sätt tycker jag om den.

4 kommentarer:

  1. Kul du fick komplimanger för det är verkligen superfint! Du är superfin! Jag älskar att blanda en massa olika rödaktiga toner som du gjort här. Man vet aldrig riktigt hur det blir men det är kul! kram

    SvaraRadera
  2. Jättesnyggt =)Tycker du ska satsa på en iphone och ett abonnemang.

    SvaraRadera
  3. Åhh, men du är ju jättefin tycker jag. Jag brukar ofta också begränsa antalet Mollysar lite så jag inte har för mycket på en gång, men ibland är det kul att vräka på. Kram

    SvaraRadera
  4. Härlig outfit ju!!
    Du har fått en award av mig!
    kolla in får du se!

    kram

    SvaraRadera