onsdag 27 januari 2010

Onsdagen 27/1



- brunblommig klänning KappAhl
- rosa alpaca mix long cardigan
- svarta tjocka leggings Gina T
Det är inte samma kofta....
Jag skrev förra gången jag använde den rosa att den kändes annorlunda mot den i powder utan att jag egentligen jämfört dem på riktigt. Att den var lite mer sticksig, ärmarna är längre på denna och det saknas fickor.
Jag köpte denna på en engelsk webshop och antagligen är det förra årets kofta. Strunt samma. de lurade mig i alla fall att tro att det var årets men det är ju lite kul att de inte är identiska trots allt.

2 kommentarer:

  1. Jag hade en i grått från förra åtet det var fickar på den och broderat på ärmen. Tycker nog att denna verkar lite konstig ;-((/Malin

    SvaraRadera
  2. Men vad är detta? Jag tror det var Nola jag handlade den på men den finns inte kvar längre, jag köpte den på rean.

    SvaraRadera