måndag 19 oktober 2009

Besvikelse del II






Jag tänkte jag skulle vara tidigt ute denna gången när Kappahl körde en ny kollektion med Vintage Stories. Jag var sent ute i våras men köpte ett antal jättefina plagg då. Mycket var i bomull i våras men nu var det mesh, mesh och mesh. Jag gillade inte tygerna alls, det fanns en sammetsklänning som var rätt fin men den nådde inte ända fram. Ganska dyra är ju plaggen också. Däremot tyckte jag flickkläderna var jättesöta, sammetskjolen och blusen i bomull, supergulliga.
Bilder från KappAhl

2 kommentarer:

  1. Dyrt och levde inte upp till förväntningarna!

    SvaraRadera
  2. Håller med! Var o kollade in plaggen i går och på damsidan fanns det bara en liten scarves o en bh(för liten för min hylla iaf) jag gillade. Men barnsidan(BARATjejgrejer btw)var det massvis med söta saker.

    KRAM
    Lova att berätta hur det går med ajabaja!

    SvaraRadera