torsdag 22 oktober 2009

Prespring 2010

Läste hos Gizmolina att Odd Molly första vår-kollektion kommer att finnas i affärerna redan den 1:a december. Kollektionen består av endast ett par plagg och butikerna får själv välja om plaggen ska komma den första december eller i januari.

Jag kan inte förstå varför de skulle vilja vänta med att ta hem kläderna, måste finnas ett sug efter dem redan i december. Fast det var väl lite så med prefall också, många som inte tog hem speciellt mycket utav den kollektionen i de riktiga butikerna.

4 kommentarer:

  1. Oj vad spännande! Jag längtar efter nya finingar. :)

    SvaraRadera
  2. Spännande. Men ska verkligen bara köpa saker jag VET jag vill ha och inte drabbas av KÖP djävulen som slår till då och då. Men i December har man inga onödiga slantar över iaf. :-D

    SvaraRadera
  3. Ja, några fina plagg lär de nog ta in. Jag hoppas jag inte faller för något direkt för jag behöver spara, men jag har hört att det är riktigt fina Mollysar som kommer och då lär man väl inte kunna låta bli. Max ett plagg från prespring för mig alltså. Säger jag nu... haha...

    SvaraRadera
  4. Är det preespring vi talar om? Jag har hört från två ställen att det är i början av dec de kommer. Har hittat ett par plagg jag vill ha därifrån. Man kan se dem(något dåligt) hos www.sara1896.se


    KRAM

    SvaraRadera