onsdag 21 oktober 2009

Ny webshop för Odd Molly

är www.elinmaria.se som har en massa andra fina kläder också. Jag har handlat tidigare därifrån och har varit nöjd med bemötandet och servicen till skillnad mot vissa andra. Nackdelen är att man bara kan betala mot postförskott.

Senaste beskedet från Ajabaja lyder:

Citat:

Hej eva!

Tyvärr måste vi vänta 3 veckor tills vi sett att brevet antingen inte kommit fram till dig (ibland kan det ta ett tag med posten ;-)), eller tillbaka hit! Sedan måste vi dessvärre för pengarna tillbaka!

Ha en fin dag!

Slut citat

8 kommentarer:

  1. Alltid kul med en ny webbutik..=)
    Har du problem med Ajabaja..Måste läsa vidare..
    Så trist..
    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Skickar de kläder för 4000kr i ett kuvert?
    De får väl ändå skicka rek???

    SvaraRadera
  3. Trist med ajabaja, verkligen...hoppas det löser sig. TACK för tipset med webbutiken. Var snabbt inne och klickade en deidres i royal, den tog slut snabbt som bara den sedan... Är så glad för den finns ju ingenstans på nätbutikerna i den färgen!!!

    SvaraRadera
  4. Bläääääk vad trist. Jag har precis reklamerat ngt till Ajabaja. För ett par dagar sedan. har inte fått svar ännu....intressant vad som ska hända. Har handlat av dem i flera år nu men aldrig behövt att reklamera eller haft problem.

    SvaraRadera
  5. Kul med ny webshop! Tack för tipset!
    Hoppas SÅ att det löser sig för dig med Ajabajakids. Förstod inte riktigt det sista i citatet. Måste de dessvärre föra tillbaka pengarna till dig?
    Dessvärre för dom menar de eller?
    Knäppt skrivet isf. Eller så är det jag som är helt koko o inte fattar.....
    ;-)
    KRAM

    SvaraRadera
  6. Evalena: Jag tyckte också att deras mail var lite knäppt, avsluta med ha en bra dag, är det sarkasm eller?

    SvaraRadera
  7. Jag beställde själv en deidres i royal. Bara en affär här i stan tog in denna och det fanns endast en storlek kvar när jag hittade dit.

    SvaraRadera
  8. Jag tackar också för tipset!
    Jag beställde pow jacket och pow skirt!

    SvaraRadera