söndag 11 oktober 2009

Dubletter

jag har en del plagg i mer än en färg från Odd Molly men nästan inte från något annat märke i alla fall inget som är lite dyrare. En del linnen har jag men det är ju mer basvaror så det räknas inte. Även några koftor och längre västar men de har varit billigare eller så har jag köpt dem på rea. Men när det gäller Odd Molly så kan jag bli så förtjust i vissa plagg att jag inte kan låta bli att köpa flera av samma modell, tex dessa:



































































Lite tokig är man allt men tröttnar man är det bara att sälja vidare.

9 kommentarer:

  1. Det var ingen dålig samling. Jag förstår dig precis. En riktig Molly-favorit väcker lätt begär efter fler. Själv får jag inte nog av Lovely knit. Har just nu 5 st. och skulle gärna ha fler.

    SvaraRadera
  2. Det häftiga är att flera av dessa plagg är som två helt olke plagg i de olika färgerna!!!

    SvaraRadera
  3. olke???? Måste vara trött?! Olika skulle det ju vara..

    SvaraRadera
  4. Fniss.. härligt!

    Jag skulle gärna vilja se den översta blusen på.. jag har så jumlans svårt att se hur den är i verkligheten.

    SvaraRadera
  5. Jag är precis likadan, hittar jag ett plagg jag älskar köper jag det gärna i olika färger!

    SvaraRadera
  6. Oj, oj många gobitar här. Håller med dig det är ofta svårt att välja färg och skulle gärna haft fler av några. Den enda jag har i två eller flera färgställningar är Blues dress, Jaquard long sock och Knee length sock...

    SvaraRadera
  7. Gör samma sak - köper plagg som jag gillar i flera färger :)
    Har 3 berry dress, 4 full emb.smock dress, 2 blusar med fjärilar, 2 FoL...osv

    SvaraRadera
  8. Kan bara jubla och gratta! Snyggisar allihopa!

    SvaraRadera