lördag 3 oktober 2009

Idag har jag bytt garderob

för mina kläder. Flyttat mina sommarkläder till klädkammaren och mina vinterkläder till mina regular garderober. Det tog hela dagen i stort sett. Jag har för mycket kläder helt enkelt men så svårt att göra mig av med många av dem. Lite har jag i alla fall rensat ut till Tradera. Men egentligen borde jag rensat ut mycket mer och haft köpförbud året ut minst. Jag ska försöka dra ner på mina klädinköp det finns bara ett par Odd Molly plagg jag vill ha som kommer snart. Jag har bara så svårt att låta bli fast jag inte behöver mer.

3 kommentarer:

  1. Jag tycker du behöver rensa ut ett mörkt linne med "vive la difference" logotypen p

    SvaraRadera
  2. å.. förstår inte vad som hände, det gick inte att skriva längre i kommentarsfältet. Knasigt.. oh well, du vet var du når mig ;-)

    Ha en härlig söndag!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Jag sysslar med samma sak...lägger strax ut en del på min bloppis http://kaosigarderoben.blogspot.com. Snabbaste säljkanalen, men kanske inte bästa pris:)

    Fö har jag samma motto som du, borde inte köpa mer (än några tiny pieces från vinterkollektionen:)

    SvaraRadera