tisdag 6 oktober 2009

Tisdagens klädsel




idag ingen Molly heller. Jag har en trikåklänning från Rodebjer som jag haft några år och en kofta från Dagmar som jag köpte på rea i somras. Härligt tyg i bomull och riktigt fina färger.



Vi var en på en liten utflykt till Kalkbrottet i Limhamn på eftermiddagen med mitt arbete. Vi fick en rundtur och efteråt grillade vi korv. Jag hade min Tootsie jacka och fick ett par komplimanger för den, härligt att man kan använda nu för i våras blev det så varmt fort. Hoppas
det blir fler fina höstdagar med den jackan det blir fler fina höstdagar med den jackan.

6 kommentarer:

  1. Å den där jackan är så fiiin! :)

    SvaraRadera
  2. Jag använder också min tootsie jättemycket nu. Precis som du säger så hann den inte användas i våras. Och jag får också alltid komplimanger när jag har den :)

    SvaraRadera
  3. Tootsie är jättesöt. Hur är den i storlek?

    SvaraRadera
  4. Tootsien är fantastisk! Jag hoppas det kommer något fint till våren så alla vill byta och jag kan knipa en beggad 4.

    SvaraRadera
  5. förresten... e där inte nån butik på Limhamns som säljer molly?

    SvaraRadera
  6. Storleken är normal på jackan tycker jag ganska smal i ärmarna vilket jag märkte när jag hade koftan under som är ganska tjock och vid upptill i ärmarna.

    SvaraRadera