lördag 31 oktober 2009

Jag bjöd på denna kappan igår


en auktion låg ute med denna kappa i storlek 4. Jag tyckte det såg ut att bli ett bra pris på den och tänkte why not, jag la ett maxbud och följde inte auktionen längre. Jag vann den inte, slutpriset blev 4.650 kr. Jag var egentligen inte speciellt intresserad av denna kappa och har aldrig varit men tänkte att den kanske är supersnygg och att det skulle vara kul att prova. Dessutom tror jag att de kan bli värda mera så småningom eftersom det inte verkar som om det funnits speciellt många till salu, tex här i stan har jag inte sett någon. Men lika bra att jag inte vann auktionen antagligen passar den inte mig och då skulle den bara hänga för framtida försäljning. Men det är lustigt hur sugen man blir när det plötsligt dyker upp en sådan här auktion i ens egen storlek. Och den är ju så fin på andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar