onsdag 7 oktober 2009

Velvet Goolagong-Chocolate 7/10


denna klänningen premiärinvigdes idag efter att den legat i garderboben ett par år tror jag. Jag blev inspirerad av Ninna att använda den med en kofta över i detta fallet blev det en Rodebjerkofta och ett Rosemunde linne under. Imorgon tänkte jag kopiera en annan bloggerska nämligen A-K hoppas det är ok?

Inspiration får man av alla Mollybloggar och det är jättekul eftersom man sällan ser outfitbilder i tidningar på Odd Mollys och ifall det finns är det endast ett plagg åt gången.

7 kommentarer:

  1. Åh, vad glad jag blir att jag kunde ge lite inspiration! Visst är Goolagongen skön, som en sådan där plyshoverall man hade när man var liten!:)
    Förresten, är det ok om jag lägger till dig på min Molly-länk-lista?
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Så fin, brun skulle jag inte tacka nej till..:)
    Älskar min hallonröda..
    Så mysig..

    SvaraRadera
  3. ME want mewant mewant mewant mewant! :-D Den är så FIN i brunt o den sitter jättebra på dig! Blir så avis, har den där hudfärgade men brun.....ÅHHH!!!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Klart att du får kopiera mig, kul att kunna inspirera. Det är ju den största behållningen med bloggarna, att se varandras kombinationer.
    Vad glad jag blir :)
    Ser med spänning fram emot morgondagens outfit!

    Åhhh, den bruna är verkligen jättefin.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Den är så fin. Vill ha den i alla färger (och samtliga hellre än min märkliga lejonbeige). Skulle vilja ha den i purple ellr Charlottes hallonröda.

    SvaraRadera
  6. Åh vad nyggt, de där velourisarna i chocolate ser ut som pepparkaka, sååå fint!!

    SvaraRadera
  7. Ninna: Klart du får länka

    SvaraRadera