måndag 12 oktober 2009

Odd Molly vinter


undras om det är hela kollektionen som kommit ut nu på de webshopar som fått in vinterns kläder och det är ju de flesta. Jag tycker nästan alla tar in samma kläder och det känns lite synd. Jag har beställt voile short dress i rosa som jag föll för allra först. Måste kolla hur den ser ut och det är inte säkert att affärerna i stan får in denna färg, den verkar inte vara första val i shoparna precis. Mycket mesh är det i alla fall i vinterns plagg och det tycker jag inte. Och nästan ingen har tagit in brand new 2nd hand dress i powder. Jag som tyckte den var så snygg från början har
börjat tveka. Dessa koftor tycker jag däremot är jättefina.

3 kommentarer:

  1. Jag tror tyvärr att detta är allt som kommit nu, men man undrar ju lite då vissa plagg verkar saknas. Ska iväg och förhoppningsvis prova min dröm Brand New nu. Håll tummarna för mig!

    SvaraRadera
  2. Jag tror allt har kommit nu faktiskt. Nu får vi glädjas och längta till de första vårplaggen som kommer redan i december... :-)
    De flesta tar in samma, säkra kort som går hos de flesta. Har också beställt Voile dress fast i rött, velade länge med färgen, jag älskar ju rosa men har mycket kläder i det. Såg den irl idag och den är jättefin, såg både den röda och den rosa och båda var väldigt6 fina! Den rosa är så läcker med det oväntade färgvalet orange på broderiet, jättesnyggt verkligen och det var nästan så jag ångrade mig då jag såg den men nu kör jag på den röda.
    har också varit sugen på Brand new men jag har nog lagt den på hyllan faktiskt, den är jättejättefin men jag har såå mycket klänningar och den är väldigt dyr så för närvarande får den vila men jag skulle inte bli förvånad om den flyttar in i framtiden ändå...;-)
    Kram Ina

    SvaraRadera
  3. Koftorna du visar är jag nästan hundra procent säker på att jag såg i OddMollybutiken när vi var där på träffen den 26e sept. Konstigt eg om de hörde till vinterns saker.

    Ja nu får vi vänta på det lilla släppet vid jul . skönt med lite paus om du frågar mig1

    KRAM

    SvaraRadera