torsdag 22 oktober 2009

Lena Ph loves Per Holknekt?

Stod i affären och kollade på tidningar. Utanpå en av skvallerblaskorna stod det att Lena Ph är kär i modemiljonären. Det var alltså P Holknekt. Jag vet inte om det är sant men tanken slog mig att vi snart får se Lena i Odd Molly. Victoria bar alltid Odd Molly under tiden de var tillsammans och efter det har hon inte haft märket, i alla fall inte de gånger jag sett henne på TV. Fast jag tror inte att Lena kommer att använda OM på samma sätt. Är det någon som sett Lena i Odd Molly någongång?

5 kommentarer:

  1. Nej har aldrig sett Lena i OM faktiskt...

    SvaraRadera
  2. Aldrig..Svårt att tänka mig, henne i OM...

    SvaraRadera
  3. Kommer ihåg när Viktoria var med i tv - jämt hade hon mollysar. Mitt första minne var när hon hade en gul virkad dräkt med ODD MOLLY broderat på ryggen. Det var samma stil på hela dräkten som Grandmas Coat. Nån som minns denna eller vet om den finns nånstans i nån gömma?

    Lena Ph i Odd molly känns vääldigt långsökt måste jag säga men man ska aldrig säga aldrig
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Tror nog att Lena gärna klär sig i Odd molly.:)

    SvaraRadera