onsdag 14 oktober 2009

En riktig pärla



är denna blus Doily Blouse. Tyvärr är bilderna inte snygga på Odd Mollys sida, när man kombinerar dessa med ett linne under i liknande färg så blir tex den bruna oerhört mycket snyggare. Jag köpte den i chalk idag hos Factory i Malmö. Båda flickorna som har affären bar varsin sådan här blus, den ena i powder och den andra i chocolate. Och jag föll som en fura. Den är egentligen ingen typisk Odd Molly blus inte så bohemisk som de brukar vara utan mer dressad. Superfin!
De hade även brand new 2nd hand dress i chocolate och den var faktiskt finare än vad jag har trott.

4 kommentarer:

  1. Hej!

    Är den Normal i stl?

    UNDERBAR DAG!

    MVH: Line

    SvaraRadera
  2. Farlig frestelse...ska in till Malmö idag, och fick en plötslig lust...att slinka in på Factory.

    Damn you:)))

    (förresten, jag gillar ditt sätt att kombinera mollysarna med annat, tror jag sagt det förr)

    SvaraRadera
  3. Åh den där klurar jag på. Kan bara inte bestämma mig för färg. Blir det någon så blir det nog en i chalk.

    SvaraRadera
  4. Normal i storleken tycker jag. Den är riktigt snygg i alla färger, powder (fast det har jag så mycket i) chocolate underbar skulle kunna tänka mig en sådan också stod och velade mellan chalk och chocolate.

    SvaraRadera