fredag 2 oktober 2009

Mulberry Bayswater






har kommit i ett antal coola och snygga modeller denna säsong. Jag såg en brun hos Iisa i Malmö i samma modell som denna grå. Så snygg så man bara ville ha. Jag har en Bayswater som jag haft ett antal år i svart crocoskinn. Jag köpte den begagnad men har inte använt den speciellt mycket. Jag tycker inte modellen funkar riktigt bra eftersom handtaget är så kort att det är svårt att ha den på axeln. Och även att öppna väska är struligt tycker jag. Men denna är en verklig skönhet att titta på den skulle lyfta vilken outfit som helst. Väskan är dock en klassiker som nog aldrig går ur tiden och som är väl värd att spara till kommande generationer. Tänk att få ärva en sådan här väska av sin mamma.
Finns på Net-a-Porter för 650£ och det är billigare än på Iisa.


Även denna lilla Abigail Clutch är läcker, denna fanns också i brunt på Iisa.

2 kommentarer:

  1. Vill haa.. men en svart.. *suckar drömskt*

    SvaraRadera
  2. En svart i helt underbart läder skulle platsa bra hemma hos mig!

    SvaraRadera