torsdag 27 augusti 2009

Åhléns City i Malmö

har äntligen fått in höstkläderna nu när nästa släpp är nära. Rätt mycket faktiskt, jag tror inte jag har sett så mycket Odd Molly på Åhléns tidigare. Jag tycker om att shoppa där, ingen som kollar en och frågar utan man kan prova hur mycket som helst i lugn och ro. Hade inte tänkt handla något men det blev tre plagg.

Light cotton i denna snygga färg. Jag har två stycken tidigare i denna modell och hade inte tänkt köpa fler men såg en tjej häromdagen som hade denna och den var så fiiin




T88 smock vit, jättefin speciellt ärmarna tycker jag om. Jag har inte så många blusar i den här stilen så den blir säkert använd en hel del.




Rib jersey tank som jag tycker är mycket söt med sina små rosetter, och som naturligtvis är väldigt användbar.







Åhléns hade som sagt mycket bla alloverprinted tee och tank, T88 buttondown, makeout blouse, alpaca mix cardigan, every day long cardigan, rib jersey, enticement long underdress, 100 gr frill top, light cotton embroided, check me blouse och check me andress och säkert fler som jag inte kommer ihåg. Bla en kjol som inte finns på Odd Mollys sida i vanlig bomull, blå och brun med svart spetskant nederst.

2 kommentarer:

  1. tack för bra tips, dit åker jag imorrn tror jag... bra att jobba nära när man e i Malmö...

    SvaraRadera
  2. Ja, Göteborgs Åhléns har äntligen fått in också. Bättre sent än aldrig liksom. Fina köp du gjort. Kram!

    SvaraRadera