söndag 23 augusti 2009

Odd Molly Skin care








Idag hämtade jag mitt paket från Eleven med Odd Molly Skin Care produkter. Jag köpte duschcremen, handcremen och lip balmen. Jag som inte kollade så noga när jag beställde blev förvånad över att förpackningarna var så små. Jag betalade ca 580 kr för dessa tre produkter. Bara duschcremen kostar 225 kr för 250 ml. Det är ju ganska dyrt. Söta förpackningar men det kan man inte leva på i längden. Handcremen tänkte jag ha på mitt skrivbord på jobbet (sidan om handspriten som företaget varit generösa att ge alla anställda).

Jag tror inte jag kommer fortsätta och handla dessa produkter i framtiden utan det var mest för skojs skull jag ville testa.

Det ska bli roligt och se om detta blir en flipp eller flopp för Odd Molly.

2 kommentarer:

  1. Ja det är väldigt spännande.. jag tycker det är på gränsen för dyrt men förpackningarna är LJUVLIGA!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag ska också prova dessa vad det lider, men jag vill provlukta IRL. Sedan bestämmer jag mig för vad som får följa med hem. Åtminstone en förpackning ska nog få pryda badrummet. Den ska definitivt inte stå i skåpet. Kanske en handkräm på nattduksbordet också...

    SvaraRadera