måndag 31 augusti 2009

Order hos danska Marengs


Jag är osäker om jag handlat från dem tidigare. Jag har beställt två plagg, ett som kom nu i denna omgången och ett som kommer nästa. Jag undrar hur de kommer att skicka, om de väntar tills båda kommit in. Annars får jag kanske dubbla fraktkostnader. Väldigt dålig information tycker jag. Jag har handlat förr från Butik Cha och Mads og Mille och båda de affärerna har jag varit nöjd med. Får väl hålla koll på mitt kontokortssaldo, där ser jag om de dragit några pengar.

5 kommentarer:

  1. Jag har heller aldrig beställt från marengs men har för mig att jag läst nåns blogg att de var svåra att få kontakt med. men det blir säkert bra hur det än blir!

    (har du tagit kortet på NYgatan själv eller är det en lånad bild?)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Det är min egen bild från förra sommaren. Längtar dit igen.

    SvaraRadera
  3. Har inte beställt från utlandet men någongång har jag suttit och klickat i men ångrat mig i sista minuten. tycker också det är svårt med infon.
    Supersöt blus!!!

    SvaraRadera
  4. Kul! visst är det en underbar stad? Vi var där i juni förra året också. åker igen i december!

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Jag har beställt från Marengs och det fungerar fint. Lång leveranstid nu i somras, men annars brukar det gå jättefort. Har dock aldrig beställt flera plagg på det viset. Jag tror de drar pengarna för allt såfort det första kommer in, men är inte säker....

    SvaraRadera