måndag 17 augusti 2009

Höga bud på Tradera






Denna blusen har jag och jag såg att det just nu ligger en 4:a på tradera som är uppe i 2.300 kr nästan. Jag vet att den var dyr i inköp men det är ju ganska bra betalt tycker jag. Jag behåller nog min i alla fall ett tag till. Jag tänkte även tidigare i somras sälja min Berrydress eftersom jag inte använt den men kände att jag skulle få för dåligt betalt för den. Jag har ångrat mig lite sedan dess, det är ju en toppenklänning att ha hängandes för tillfällen som bla bröllop och liknande. Den kommer säkert inte att bli omodern på ett tag i alla fall.


Nu är min blus på Trader uppe i över 1.000 kr, det tycker jag också är ganska mycket men jag blir alltid lite misstänksam när det är köpare som har få poäng. Jag ser hellre att vinnaren har mer än 1 i alla fall.

3 kommentarer:

  1. Den är ju supersöt, behåll den alltid!

    Äsch.. om du vet med dig att du gör rätt och köparen är ny.. betalar så är det inget mer med det, du skickar och sedan har du fullgjort din del.

    SvaraRadera
  2. Håller med dig om Berryn, den är tidlös så den kommer du få användning av många gånger.

    SvaraRadera
  3. Det där ordnar sig skall du se! Bara du får pengarna först så är det ju lugnt!
    Den är så fin den där blusen/tunikan!

    SvaraRadera