fredag 21 augusti 2009

Jag hittade lovelove tank idag


Var inne på Iisa efter jobbet och gick och kollade runt lite. Såg att de hade ett vitt linne i min modell i st 1. Jaha tänkte jag, då har de sålt slut på dem. I alla fall så hittade jag linnet i svart och tänkte att det är ju faktiskt användbart också så jag bestämde mig för att köpa det.

När jag skulle betala frågade jag om de inte hade vita, jo det visade sig att de hade dem på lagret. Då borde jag ha sagt: Då tar jag det vita istället. Jag sa: Då vill jag ha ett vitt också.

Vad är det för fel på mig. jag går för att köpa ett linne och det slutar med två. Det händer mig ofta att jag planerar att handla vissa saker men jag hittar alltid något som jag handlar på impuls också. Jag får sluta att gå i affärer.

5 kommentarer:

  1. *ASG* underbart! (men inte för börsen)

    SvaraRadera
  2. Haha.. Det där känner jag igen. Men det hjälper inte att sitta hemma och nätshoppa heller. Det brukar sluta på exakt samma vis tyvärr.

    SvaraRadera
  3. Lider av samma sjukdom. Varför kan man inte säga "då tar jag det andra i stället"?????

    SvaraRadera
  4. Ja. sånt händer mig också. Eller så är jag ute efter ett särskilt plagg och så är det slut och då kommer man hem med ett annat i stället. Det är svårt att lämna butiken tomhänt av någon anledning

    SvaraRadera
  5. du, eller ni, är inte ensam (-ma). jag är likadan!

    SvaraRadera