söndag 16 augusti 2009

Mina finaste sjalar


Jag är dålig på att använda sjal men köper då och då. Mest använder jag lite större sjalar i trikå som jag köpt på HM eller Zara men ibland får jag ett ryck och tar en ur "finlådan"


Längst till vänster är en vintagesjal från Missoni som jag bara använt någon enstaka gång, nästa är även den från Missoni och den är verkligen snygg i härliga färger och bra modell. Den använde jag ganska mycket till svart skinnjacka förra hösten. Efter den är en McQ Alexander McQueen och det är dödskallesjal i lite annorlunda modell. Den köpte jag i Köpenhamn och den är urläcker till en grå klänning. Sist en sjal från Moschino som jag är osäker på om det är äkta eftersom jag köpt den på Ebay. Men den har ett så mysigt och kul mönster att jag inte bryr mig så mycket om det.
Ännu har det inte blivit någon från Odd Molly men det kanske kommer så småningom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar