lördag 1 augusti 2009

Letar efter korta boots


Jag söker just nu efter ett par korta boots att ha till bl.a mina Odd Molly kläder. Typ sådana som man sett från modellvisningar av Odd Molly. Men det verkar svårt. Jag hittade ett par ljusbruna i mocka på Zara igår men tyvärr fanns bara vänsterskon där. De har alltid båda skorna ute men någon har tydligen flyttat på den ena och den var omöjlig att hitta i allt reakrafs. De var kanske inte de rätta trots allt, jag var lite tveksam till dem. Det blir ganska mycket spännen på boots och kängor till hösten och jag får leta vidare. Dessa på bilden finns även i en modell med kort skaft och de är riktigt snygga fast rätt dyra.

2 kommentarer:

  1. kolla in PRIMEboots,som är väldigt inne o fräckt här på västkusten, himla fräckt till OM!

    SvaraRadera