måndag 17 augusti 2009

Min outfit för morgondagen



Jag tänkte ha denna klänning imorgon tillsammans med en vit underkjol med spets från HM och vita lite kortare tights. Och en kofta i ljuslila från Day som jag köpte på rea nu i sommar. Och min fina väska från Miu Miu i grått skinn typ struts. Jag har bestämt mig för att byta väska en gång i veckan, egentligen borde man välja väska efter sina kläder men det orkar jag inte. Flytta alla grejer varje dag.....


Väskan jag använde tidigare har jag nog haft varje dag i ett år, men den var så neutral i färgen och jag tyckte den var praktisk och fin men nu ska jag se till att använda alla mina fina väskor. Det är väskan längst ned i mullvadsfärg också från Miu Miu. Nu har jag använt den så mycket att den nästan är sliten på sina ställen.

3 kommentarer:

  1. Du kommer att bli kanonfin!

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  2. jag gillar strukturen på den där gråa väskan! kommer bli kanon till royalfärgen!!

    SvaraRadera
  3. Vad fin du måste ha varit idag =)

    SvaraRadera