onsdag 26 augusti 2009

Jobbiga kommentarer



Jag läser på flera bloggsidor om det jobbiga att bli ifrågasatt varför man har dyra kläder. Kommentarer om hur man har råd osv. Ingen skulle väl komma på tanken att kommentera någon som bara går i billiga kläder. Detta har inte hänt mig ännu, jag jobbar på ett kontor där inte många har kläder som sitt intresse och de få som har det är mer inne på kvantitet än kvalitet.
Jag kan iofs känna mig obekväm i vissa lägen tex när det gäller mina väskor. Jag har några designväskor som kostat en hel del och jag är rädd att någon ska fråga om väskan är äkta. Det är nästan så att jag vill ljuga att den är fake för att slippa att bli dumskalleförklarad. Ibland kan det kommenteras vid fikan om just hur dyra vissa väskor är och hur man kan vara så dum att man ger så mycket för en handväska. Jag håller alltid tyst vid de tillfällena, tycker det är bättre att ligga lågt i den frågan.
Jag älskar mina väskor och tycker de höjer vilken outfit som helst.

1 kommentar:

  1. Vilka snyggingar.

    Jag har faktiskt ljugit om någon av mina väskor tidigare och sagt att det var kopia. Ibland är det inte värt att ta konflikten.

    SvaraRadera