söndag 2 augusti 2009

Odd Molly spring/summer 2010










Vad ska jag säga, inte riktigt vad jag förväntat mig. Rätt mycket var fest/finkläder och en sak som slog mig mycket var tight och jag har svårt att se många av dessa plagg på oss som drar st 4. Dock några godbitar, en kort jeansjacka med broderier på ryggen, några koftor bla lovelier knit i underbara färgkombinationer, jeansklänning/kjol men klänningen är nog svår om man har lite större brön. Slutklänningen som många verkar gilla är inte alls min cup of tea.










5 kommentarer:

  1. Åh, jag var där och råkade ramla in i modellernas omklädningsrum. Det finns mycket för oss välutvecklade kvinnor. :-)

    SvaraRadera
  2. Jaså.. Bra jobbat Pingla!Bra att du kolla läget... ha ha
    Tur det finns nåt för oss också som har 3&4...

    SvaraRadera
  3. Hurraaaa! Bra Pingla - det finns såklart mängder som de inte visat och det är det vi får hänga upp oss på!

    SvaraRadera
  4. Ja, jag håller med om att det inte riktigt var vad jag förväntade mig heller. Jag tyckte inte alls om färgerna och saknade den mer lite naturliga Mollylooken faktiskt.

    SvaraRadera