onsdag 12 augusti 2009

Fina underklänningar








Ett märke som har fina underklänningar är TI MO. Jag har flera stycken i trikå och jag brukar använda dem under klänningar och längre blusar som är genomskinliga och där det behövs. Materialen är ljuvliga men smakar det så kostar det.

Sen verkar ju Odd Mollys egen underklänning som man kan köpa tillsammans med vissa klänningar vara guld värd på Tradera. Jättebra priser går de för. Jag har en sådan som jag inte använder så mycket och jag har varit lite sugen att sälja den men vill ändå behålla den på samma gång. Nästa gång jag köper en klänning med tillhörande underklänning kommer jag att sälja.

1 kommentar:

  1. Om du ska sälja är jag intresserad :0)

    De andra underkläderna var superfina. Har aldrig provat det märket.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera