måndag 24 augusti 2009

Min favorit Molly














Full emb plaggen är mina favoriter och har varit så sedan i somras när jag köpte en klänning och ett linne.



Sedan fortsatte hösten med två stycken full emb dress och philander blouse.



Jag älskar materialet i dessa plagg och broderierna. Jag tror och hoppas att jag kommer att få mycket användning utav plaggen nu i höst och även i vinter. Matchat med fina koftor, ej nödvändigtvis OM och tights tex kommer jag känna mig fin och välklädd.

4 kommentarer:

  1. Har ju bara den bruna Full Emb men den är verkligen superskön, om än lite väl luftig. ;-) Men det är bara att vänja sig att jag känner mig större iden för den är förbaskat skön o snygg!

    SvaraRadera
  2. Ja de är superfina och härliga! Jag har dock problem med att en fjäril gått upp på min ena klänning.. jag skall gå till skräddare för att se om de kan fixa iordning, annars blir det reklamation. =(

    SvaraRadera
  3. Jag har tanksen i pearl och blue. De är så toppensköna. Suveräna till koftorna.

    SvaraRadera
  4. Jag håller med, denna serie är verkligen jättefin och arbetad med de vackra broderierna och materialmixen av bomull/silke. Passar fint sommar som vinter beroende vad man har till.

    SvaraRadera