fredag 14 augusti 2009

Klänning i flanell


Jag beställde denna klänning i förrgår från Juniform och den kom igår och det var riktigts snabbt. Klänningen har inte funnits på min önskelista och rutigt/flanell är inte så vanligt i min garderob heller precis. Men jag var nyfiken på klänningen och ville gärna prova den. Och den var över förväntan, känns som en bra klänning att använda i höst och vinter på jobbet. Och jag tycker att priset var rätt så bra på den. Man kan ju inte bara handla klänningar i 3.000 kr klassen.

3 kommentarer:

  1. Åh, den där ser fin ut! är den väldigt vid nertill?
    Jag skulle kunna tänka mig att den där blir ett älsklingsplagg. Både en vardags o finklänning!

    SvaraRadera
  2. Ja, den är verkligen jättefin! Jag provade den igår och funderar faktiskt också på att slå till på den. Prisvärd om något.

    SvaraRadera
  3. EvaLena: Jag har bara provat den en kort stund men den kändes jättebra på även om det finns mycket vidd nedtill.

    SvaraRadera