onsdag 5 augusti 2009

Väntar som alla andra


på att höstkollektionen ska släppas på webbutikerna. Jag ska nog inte köpa så mycket ur den men ändå man kanske inte kan låta bli. Har förbeställt några plagg så man får kanske ta det lite försiktigt. Vi ska åka på en liten semestertripp men tänkte ta med min bärbara dator. Det ska bli spännande att se vad alla kommer att handla för något ur höstkollektionen. Jag tänkte för min del börja sortera i mina garderober och planera vad som skall slängas och säljas. Det får bli nästa veckas projekt.

8 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en härlig semester!

    SvaraRadera
  2. När jag ser det linnet så tänker jag att nu slipper vi använda våra spoiler underskirts som linnen :)

    Hoppas att ni får en fin semester!

    SvaraRadera
  3. Ja, hoppas du får en fin semester. Vad det verkar som nu så blir det kanske inte förrän nästa vecka ändå. Jag har också förbeställt en del plagg, men jag har några till som jag verkligen vill ha...

    SvaraRadera
  4. Den toppen har jag helt missat! Ursöt! Ha en skön semester.

    SvaraRadera
  5. Vilket sött linne, har inte sett det tidigare.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  6. tips... på fredag sänker iisa sin rea till 70%

    SvaraRadera
  7. Du har den finaste odd mollysamlingen. Skulle verkligen vilja ha full emb smock dress som du har med körsbär. Finns en affär som säljer odd molly i jönköping, skandal!

    SvaraRadera