måndag 14 september 2009

Anna Anka

vilket namn och vilken kvinna. Hon var med i serien som gick tidigare ikväll Svenska hemmafruar i Hollywood tror jag att det heter. Jag tyckte faktiskt att hon var gräslig men förhoppningsvis är det hela vinklat som det brukar vara i reality såpor. Men jag tycker det riktigt kul att se sådana här program, det är inte bara avundsvärt att vara rik det verkar väldigt jobbigt också.

090915 Ännu roligare var det idag när jag läste Kvp och det fanns en notis om när hon slängde en isbit på sin man så han fick uppsöka sjukhus.

3 kommentarer:

  1. Jo jag såg det också, tycker det är kul att se och allt är nog inte n dans på rosor trots att man får bära juveler för miljontals dollars...

    SvaraRadera
  2. Nä, jag skulle inte vilja byta en dag med dem. Vilket menigslöst liv att bara vara kuttersmycke åt maken och visa upp sig. Att sedan se ner på "vanliga" människor som klär sig vardagligt och tjänar mindre framställer ju inte henne direkt som empatisk. Men kul var det att få en inblick och reta sig lite på dessa kvinnor.

    SvaraRadera
  3. Hon var osmaklig o även om hennes personlighet är vinklad så har hon trots allt sagt allt detta elakt.
    Jag led verkligen när hon pratade så illa om barnflickan i flygplanet. USCH! Osmakligt!

    SvaraRadera