tisdag 15 september 2009

Ovanlig Tradera annons


De flesta som säljer begagnade Odd Molly skriver ofta att plaggen inte passar dem längre för att de gått ner i vikt. Mycket sällan läser man tvärtom. Därför kändes det kul att någon faktiskt erkände att hon gått upp så plagget inte passade mera. Jag fick i alla fall förtroende för säljaren eftersom det kändes som en ärlig upplysning. Hon ville dessutom att plaggen skulle finnas i st 5 och 6 också. Jag undrar hur stor efterfrågan det finns på större storlekar. Butikerna säger ju redan nu att nästan ingen handlar st 4 vilket verkar vara ett rent nonsens. Vissa plagg är ju väldigt små också i storlekarna så där hade det inte suttit fel med fler storlekar.

Den här har jag varit på jakt efter i storlek 4 en längre tid men inte hittat. Helst i denna färg men nu är jag beredd att ta nästan vilken färg som helst.

11 kommentarer:

  1. Jag talade med en återförsäljare och hon bekräftade att de stora storlekarna går blixtfort hos henne. Detta har hon åtgärdat genom att lägga större order på de storlekarna så att alla skall få chansen.

    Hoppas du hittar din 9th sweater!

    SvaraRadera
  2. Ja, det var festligt! Det borde ju rimligen vara vanligare med detta öde än tvärtom...
    Vad snygg din sida blivit. Riktigt läcker!

    SvaraRadera
  3. Åh jag lyckades plocka en sådan härom veckan. Den är så fin. Önskar dig all lycka med att hitta en.

    Håller med Nena, sidan är jättefin.

    SvaraRadera
  4. Jag har en i chalk men hade inte tackat nej till en i varje färg :)

    SvaraRadera
  5. Den är jättefin hade också viljat haft en i rosa... Klart att kunderna handlar storlek 4!
    De tar in bara några stycken..
    Bara här bland alla OM bloggarna är det minst tre som har 4:an..
    Skaffa fler 4:or! Skulle haft en protest lista..;)
    Hoppas du hittar din 9th sweater..
    Kram

    SvaraRadera
  6. Glömde skriva...
    Vad fin din sida har blivit!

    SvaraRadera
  7. Vad fin din sida blivit, kanonläckert!!:-)
    Jag har den i denna färgen och den är såå fin, det är inte ofta man sett den på tradera eller dylikt. Var det en ovanlig färg tros? Jag älskar 9th och skulle gärna vilja ha den i färgerna chalk och rose också.
    Hoppas du hittar den och ska jag sälja lovar jag att tänka på dig först!!

    SvaraRadera
  8. Finns absolut på min önskelista, väry najs!

    SvaraRadera
  9. Ja Ina din är väl snart för stor för dig. Tack för poaitiv respons angående min nya layout.

    SvaraRadera
  10. klart ingen kan köpa storlek 4 när butikerna inte tar in kläderna i den storleken. min favorit irl-butik har på sin höjd en 3:a.... dåligt:/

    SvaraRadera