lördag 19 september 2009

Hearted Tunic - Hjärtan tunika


det är ganska många som skrivit om denna blus. Jag tycker också mycket om den. Jättefin i flera färger faktiskt. Ett plus är att den ska vara skrynklig så man slipper stryka för det är nästan det tristaste jag vet. Det känns som jag har väldigt många toppar men känner ett behov av lite nya kjolar. Behöver inte vara Odd Molly, jag har letat men inte hittat någon jag tycker riktigt om. Jag skulle vilja ha en kjol som funkar till ovanstående men även till Fields of Lace och då känns det som om man skulle behöva en lite tuffare variant, kanske i jeans.

5 kommentarer:

  1. Har du köpt den? Vad tycker du om storleken?

    SvaraRadera
  2. Ja detta är en riktig gobit som gärna hade fått flytta hem till mig. Kanske senare då annat inte pockar så mycket på ens uppmärksamhet och plånbok för den är onekligen jättefin!! Skulle nog vilja ha en i powder eller möjligtvis denna i ljuslila...
    Kram Ina

    SvaraRadera
  3. Den är ljuvlig. Jag vill så gärna se almost black IRL, och kanske prova också.

    SvaraRadera
  4. Tack snälla för ditt svar i min blogg om storleken!

    Ha en fortsatt trevlig helg!
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Hei.:-)

    Leter etter svar ang. størelsen på denne tunikaen ? Kan du hjelpe meg ? Er den litt stor i str. ???
    Takknemmelig for svar..:-) Klem fra Gry

    SvaraRadera