tisdag 8 september 2009

Olika stilar




tyckte denna bild från Tara var kul och inspirerande. Inte för att stilen är mig till 100% utan mer för kvinnan är 46 år och VD-assistent. Jag tror inte att hon ser ut så här på arbetet men ändå, att våga köra en sån här stil känns roligt. Hon skrev i reportaget att hon försökte undvika att klä sig för ungdomligt. Och ibland tänker jag likadant, kan jag verkligen ha det här plagget, är jag för gammal för det? Istället för att gå på känsla och låta kläderna bli något som är kul och inspirerande. Skita i vad andra tycker ...............

3 kommentarer:

  1. Jag vet inte hur gammal du är men jag känner även ibland tvärtom. Klär jag mig som en tant? Vissa av mina vänner har värsta "Elin Kling" stilen och ihop med dem känner jag mig som en tant i mina mollysar (ibland) medan ibland funderar jag på om jag verkligen ska handla på Gina Tricot.....är jag för gammal?

    SvaraRadera
  2. Alltså, för det mesta löser det sig för mig. Jag köper det jag tycker är snyggt. Ibland kanske det är i ungdomligaste laget men då kan man ju väga upp det med nåt mer tantigt i övrig klädsel.
    coolt när man ser folk med helt egen stil tycker jag. gammal som ung!

    SvaraRadera
  3. Jag är ungefär som kvinnan på bilden och många tycker nog att jag klär mig för ungdomligt även om ingen sagt något. Men jag försöker aldrig att klä mig ungt utan jag går helt på känsla och vad jag tycker om.

    SvaraRadera