måndag 28 september 2009

Oj va roligt








jag har tidigare skrivit att jag gillar Sonia Rykiel a lot. Hon kommer nu att bli gästdesigner för HM vintern och våren som kommer. Den 5 december lagom till julhandeln kommer underkläder och accessoarer att säljas.


Till våren, 20 feb, kommer stickade plagg och accessoarer till kvinnor och flickor i ålder 1,5 till 8 år.

Riktigt spännande känns det här, roligt när det är någon favoritdesigner som gör samarbeten.

Pulsarna kommer att stiga igen .......





4 kommentarer:

  1. Tjoho vad kul! Jag gillar verkligen hennes stickad saker.

    SvaraRadera
  2. Jag gillar Sonya rykiel. Har haft flera plagg från henne till dottern. Tror La Redoute hade barnplagg från henne tidigare. Klänningen är urfin.

    SvaraRadera
  3. Jag inväntar/hoppas på samarbete med Missoni och HM :-D

    SvaraRadera
  4. Vad kul! jag samlar faktiskt på plagg fr H&Ms gästdesigners så när de släpps på nätet brukar jag sitta och vänta vid skärmen. brukar sluta med att jag ger upp då systemet totalt brakar samman. Sen får jag handla resterna dagen efter..
    :-D
    Men det gör inte så mycket, bara jag får nån grej så är jag nöjd!
    KRAM

    SvaraRadera