torsdag 10 september 2009

What a dream


idag var jag och tittade på jackorna på riktigt. Jag står fast vid mitt utlåtande tidigare. Däremot såg jag en dröm. En tjej som provade denna kappa i denna färg. Oh my god den var helt underbar. Jag har inte tyckt att de varit så där fantastiska innan men just denna ljusa färgen gjorde att alla detaljer blev framträdande och hon såg ut som en prinsessa i den. Inget jag själv skulle lägga så mycket pengar på för jag hade inte vågat använda den för att jag skulle få fläckar eller förstöra den på annat sätt. Och den är mycket för dyr att bara ha hängandes som blickfång.

2 kommentarer:

  1. Den är så otroligt vacker. Men jag vet med mig att om jag hade den skulle jag aldrig våga använda den. Synd på en så rar ärta.

    SvaraRadera
  2. Den är bara helt underbar. Jga såg den i ett modereportage i förra numret av Hemtrevligt. Den var riktigt snygg med sjal och stövlar. Men tyvärr för dyr och oanvändbar för mig. Men njuta kostar ju inget som tur är.

    SvaraRadera