söndag 6 september 2009

Denna kofta försökte jag sälja på Tradera


men det gick inte så bra. Jag ville ha 1.500 kr för den. Men i lördags när jag var i stan så såg jag en tjej som hade just denna kofta som ytterplagg och det var riktigt fint. Problemet är att säsongen oftast är så kort just på vår och höst. Hösten är längre iofs så då hinner man oftast använda lite mer av vår/höst jackor/koftor.Och att använda en sån här tjock kofta inomhus är bara för varmt för mig. Men jag ska faktiskt försöka använda den någon dag, kanske denna vecka.

6 kommentarer:

  1. Koftan är ju urläcker med alla glada färger och mönstret! Konstigt att den inte gick åt som smör på tradera? Det kanske var meningen dock att ni inte ska skiljas åt ? ;)

    SvaraRadera
  2. Den är såååå cool. Den lär ju funka ganska länge som jacka, särskilt om man dessutom klarar av att peta in en jeansjacka under.

    SvaraRadera
  3. Lite för färggrann för min smak, men jag tror den blir läcker om man hittar rätt outfit tillsammans med den. Den ska nog "brytas av" på något sätt.

    SvaraRadera
  4. Jag älskar ju färger men är inte jätteförtjust i mönstret på denna koftan och den kanske är lite för extrem för de flesta? Jag tycker den är läcker och jag tycker du ska använda den!!

    SvaraRadera
  5. JAg vet inte vad jag ska tycka om den eg. Tror den kan vara helsnygg om man har tex svart i övrigt. Sen kan det vara skitsnyggt på andra men jag skulle nog inte känna mig bekväm iden faktiskt....Är det luva på den? En rolig detalj isf! Verkar påminna lite om Lovely Knit i modellen annars. Är jag ute o cyklar då?

    KRAM

    SvaraRadera