lördag 19 september 2009

Tveksam


blir jag angående denna klänning som jag tyckt varit så snygg hela tiden. Nu när jag tittade på Marengs sida och läste tygbeskrivningen och även förstorade upp bilden.


100% light coton, poly mesh, mesh lacetapes and cotton crochet lacetapes trimmings & underskirt with frills in 100% light cotton.


Mesh tycker jag inte om. Undras hur den ser ut irl. På den bruna syns meshdetaljerna väldigt tydligt framförallt upp på ärmarna och jag gillar inte det alls.


Sen är det en underkjol till, det är volangerna som syns nederst och den verkar ju intressant.


Spännande .........

6 kommentarer:

  1. Ja jag undrar också ang meshen men jag tror den är fin och vill väldigt gärna ha en!!! Underkjolen ser mumma ut verkligen!!!
    Önskar dig en härlig lördagskväll!!
    Kram Ina

    SvaraRadera
  2. Nja, inget för mig. Men det beror på att jag känner mig för kort för längre volangklänningar. Jag njuter av bilder på er andra så småningom.

    SvaraRadera
  3. Men oj vilken vacker blogg detta blivit. Jag är förstummad över designen.

    SvaraRadera
  4. Jag tycker den ser helt underbar ut. Definitivt en "vill ha" klänning för mig!

    SvaraRadera
  5. Blev också lite tveksam när jag förstod att det var mesh. Måste helt klart prova den och se hur tydligt det syns.

    SvaraRadera
  6. Jo,det syns så bra på de andra färgerna o är inte alls lika fina pga detta. På denna färg är det ju mer hudfärg och då tror jag det inte blir lika markant.

    Den är underbar o jag vill HA!!!

    KRAM

    SvaraRadera