söndag 27 september 2009

Vintage Stories

är en fin kollektion från KappAhl som kom redan i våras. Då köpte jag ett par plagg ifrån den och jag fick lite Odd Molly vibbar utav vissa av dem. Plaggen är lite dyrare är normalt på KappAhl.







Ovan finns ett linne jag köpte då, det är fint att kombinera med bla Odd Molly. På bilden finns också två fina pärlshalsband och min favoritparfym Kelly från Hermes. Tror inte den finns i Sverige jag har köpt den på Ebay och detta är min andra flaska.




KappAhl kommer med en ny kollektion den 15:e oktober och passa på och titta in i deras affärer då för förra gången sålde de finaste varorna slut ganska snabbt.





Bild från KappAhl

3 kommentarer:

  1. Tack för tipset, jag kommer hålla utkik!!!

    SvaraRadera
  2. Ska definitivt kolla in. Jag som avskyr Kappahl :-) Men ska absolut kolla in. Blusen på bilden är ju superfin.

    SvaraRadera