tisdag 29 september 2009

Tisdagens kläder



idag har jag haft en vinröd 327:a, under den en lovelovetank i cherry. Överst en kofta från Day som jag köpte på rea i somras.


Jag älskar mina lovelovetanks och använder dem flitigt. Även om de är dyra i inköp så räknar man pris per gång så blir de inte så dyra trots allt. Man kan tycka att man lika bra kan använda ett linne från Gina Tricot tex och det finns säkert bra linnen därifrån. Det som är bra är att materialet i dessa linnen är sköna, de har en bra längd och den lilla rosetten är pricken över i:et i många kombinationer.

5 kommentarer:

  1. Den där färgkombon är så läcker!

    SvaraRadera
  2. Jättefint. Håller med dig om lovelove tycker de är väl värda sitt pris.

    SvaraRadera
  3. LoveLove är verkligen favoriter. Har själv på mig en i cherry just nu :-) Men faktiskt har även Gina Tricot bra linnen som är längre i modellen och kvalitèn är faktiskt bra och mjuk. Bara som ett tips.

    SvaraRadera
  4. Jag slog också till på en Lovelove tank nu i Stockholm i Almost black och vill ha en i vitt också faktiskt. Men jag hörde att de vrider sig i tvätten? Har dina gjort det?

    SvaraRadera
  5. Snyggt som vanligt, du har många finingar i din garderob!!:-) Fina färger tillsammans!!

    SvaraRadera