torsdag 17 september 2009

Tänk vad bra det är med alla bloggar



som har Odd Molly som tema. Om det inte vore för dessa och även andra diskutionssiter så skulle man ju inte vet det här strulet som är med sidenbanden på vissa plagg. Jag har köpt två av dessa men har inte använt något av dem ännu. Nu köpte jag iofs det ena plagget från Juniform som gick ut med ett mail i eftermiddags att de betalar tillbaka 20% till alla som handlat av dessa plagg oavsett om de är felaktiga eller ej. Ett jättebra initiativ tycker jag. Man kunde ju lika bra väntat in reklamationerna och kanske sluppit betala ut en del.

Men nu har ingen missat vad som är på gång i alla fall ingen som läser någon form av blogg med intresse Odd Molly. Så bloggarna kan ju likväl höja ett företag som att sänka det. Och det tycker jag är väldigt intressant.

Nu ska jag kolla mina plagg i sömmarna.

1 kommentar:

  1. Jag är på min vakt med min nya blus. Måste nog fixa den förebyggande är jag rädd.

    SvaraRadera