måndag 14 september 2009

Vår hall ett kaos



så här ser det ut i vår hall just nu. Man skulle kunna tro att vi är många i familjen men vi är fyra stycken och det är nog mest mina skor som syns på bilden. Jag vet inte hur jag ska förvara dem på ett bra sätt. Jag vill inte ha de undanstoppade där jag inte ser dem för då blir de inte använda. Tyvärr har vi så litet utrymme mellan våra garderober i hallen att det bara får plats med en liten skohylla och jag har egentligen ingen plats för skoskåp heller och dessutom är det så få skor man får plats med i dem. Vad gör man?

Min man kommenterade problemet och jag sa att snart använder jag inte sommarskorna mer så då åker de in i lådor men å andra sidan tar man fram stövlar och boots. Ja men det har ju man inte så många av sa han. Jo sa jag. Dottern skrattade.

1 kommentar:

  1. Åh vad härliga bilder!Så skönt att se att det inte bara är hos oss!

    SvaraRadera