söndag 20 september 2009

Jaha


naturligtvis hörde min vita blus till de plagg som inte höll måttet angående sidenbanden. Drog lite försiktigt i bandet och det gick sönder. Jag har köpt den på Åhléns och kommer att lämna tillbaka den snarast. Jag vill helst att köpet går tillbaka helt, jag vill inte hålla på och sy och sen kanske det inte håller ändå. Och det är ju bandet som gör blusen så fin tycker jag. Åhléns säljer modellerna med detta band som inget har hänt till fullpris så det ska bli intressant och höra om det fått någon information från Odd Molly.

6 kommentarer:

  1. Det är ett vanligt problem på denna modellen. Även gamla sådana smock blusar hade det problemet. Låter som en enkjel sak att fixa hos OM men tydligen är det mer komplicerat då de fortfarande lossnar.

    SvaraRadera
  2. Nä vad trist! Hoppas köpet går tillbaka utan problem.

    SvaraRadera
  3. Trist! Törs knappt gå och dra lite i bandet till min check me.

    SvaraRadera
  4. Det är så trist, jag har ju en likadan fast i grey och det var detsamma med den... *arg*

    SvaraRadera
  5. Trist och hoppas verkligen det löser sig och att Åhléns låter köpet gå tillbaka. Det skulle bara fattas annat!

    SvaraRadera
  6. Fy vad tråkigt :(

    Hoppas att köpet går åter och att Åhléns inte krånglar!

    SvaraRadera