torsdag 3 september 2009

Nu är A-One Silk Sleeveless Blouse på väg.....










Vad spännande det ska bli, den finns ingenstans här i stan så jag har inte haft en chans att kolla in den närmare. Jag beställde i färgen lite lilac, men tycker även om de andra färgerna. Jag tyckte nästan mest om apricot men den finns ingenstans. Är det någon som sett den i affär kanske? Inget är draget från mitt konto än men det ser jag kanske först imorgon. Det jag tycker är allra finast på denna är spetskanten längst ned.

5 kommentarer:

  1. Åh den är så söt. Hade inte ens tänkt på spetskanten innan du skrev det. Den blev liksom pricken över i.

    SvaraRadera
  2. Den är gudomlig. Ska bli kul att höra vilken kombo du tänker dig till denna. Smakprov?

    SvaraRadera
  3. Väldigt söta allihopa! Skulle vilja ha den gröna/röda.Hmmmmm

    SvaraRadera
  4. Jag gillar den röda och rosa bäst!! Har inte sett någon av de i butik faktiskt... Linnet är så sött och vad fint med en kofta över!!

    SvaraRadera
  5. Åhh, vad roligt, den är riktigt fin tycker jag. Jag gillar nog apricot bäst också, men har inte sett röken av den...

    SvaraRadera